دانلود موزیک

دانلود رایگان موزیک های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم

دانلود موزیک

دانلود رایگان موزیک های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ دیان سر در گمم

دانلود آهنگ سردرگم از دیان | فایل صوتی با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ

Deon – Sardargom

سر در گمم دیان

 

 

متن اهنگ سر در گم دیان

سر در گمم  

سفید و سیاه میبینم عکسات شطرنجی طورن 

من بهت شدم معتاد پیچ و خم تنت 

حتی خنده رو صورتم هر چی گذشت کمتر شد هر بار 

خودمو سوزوندم گرمت کنم سردتر شد دستات  

خط های قرمز رابطمونو تو رد کردی صد بار  

میخونم از چشات تکراریه خستم از حرفات  

اهنگ سر در گم دیان

 

سفید و سیاه میبینم عکسات شطرنجی طورن 

من بهت شدم معتاد پیچ و خم تنت 

حتی خنده رو صورتم هر چی گذشت کمتر شد هر بار 

خودمو سوزوندم گرمت کنم سردتر شد دستات  

خط های قرمز رابطمونو تو رد کردی صد بار  

میخونم از چشات تکراریه خستم از حرفات  

 

  • ۰۰/۰۳/۲۶
  • musicmine دانلود اهنگ

اهنگ جدید دیان سردرگمم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی