دانلود موزیک

دانلود رایگان موزیک های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم

دانلود موزیک

دانلود رایگان موزیک های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اهنگ شهرام صولتی بگو بگو 

دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی به نام بگو بگو با دو کیفیت متفاوت

Download New Music By Shahram Solati Called Begoo Begoo

ترانه سرا : | آهنگساز : | تنظیم کننده : | میکس و مسترینگ :

بگو بگو شهرام صولتی

 

متن اهنگ بگو بگو شهرام صولتی

میبینی چشمای تو شده واسم زندگی

میدونم که با چشات میخوای یه چیزی بگی

خوب میدونی عشق من تویی واسم آرزو

جونمم میدم برات آرزوهاتو بگو

بگو بگو دوسم داری نگی فراموش میشم

بگو بگو چیزی نگی من دیگه خاموش میشم

با من قدم بزن خودم نم نم بارون میشم

میبینی عشق داغمو نباشی داغون میشم

 

 دانلود اهنگ شهرام صولتی بگو بگو

 

داره بدجوری میکُشه چشمای مهربونت یه تنه

دیوونگیام مگه دست منه

دلی که به تو دل داده مگه میشه آخه دل بکنه

بگو بگو دوسم داری نگی فراموش میشم

بگو بگو چیزی نگی من دیگه خاموش میشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی